Sunday, April 28, 2013

Behind the Mirror: Gel pentru îngrijirea zonei ochilor „făcut în casă”

Dragele și dragii mei cititori,

For the English version, press here.
A trecut ceva vreme de când nu am mai postat nimic aici, dar asta nu înseamnă că am fost total inactivă. Din contră am învățat să îmi fac singură diferite cosmetice.
După o perioadă de a proape 3 luni de testare pe propria-mi piele (la propriu) vă pot prezenta părerea mea despre un gel de ochi cu efect revitalizant și antirid. Conține aloe (ajută la hidratarea zonei sensibile din jurul ochilor), apă de albăstrele (ajută la prevenirea cearcănelor) și de trandafiri (stimulează circulația sângelui în capilare), iar ca ingrediente active am adăugat un pic de acid hialuronic (pentru prevenirea și tratarea ridurilor) și cafeină (pentru eliminarea lichidului acumulat).

Miroase minunat (de la apa de trandafiri) și are un efect revigorant (intensificat și de faptul că țin gelul la frigider - ceea ce recomand pentru orice produs cosmetic).
Folosesc în principal produsul dimineața înainte de a-mi aplica machiajul (pe moment folosesc un concealer de la MAC și am observat că nu se strânge atât de tare în cute). Seara folosesc alt produs un pic mai hidratant.
Produsul este destul de ieftin și se poate folosi fără probleme 3 luni, iar cantitatea obținută ajunge pentru această perioadă.
Toate ingredientele, rețeta și recipientul le-am luat de la elemental.

În concluzie sunt foarte mulțumită de acest gel și vi-l recomand (dacă nu aveți un ten matur, atunci vă trebuie ceva mai multă hidratare). Chiar dacă sunteți începătoare în tainele produselor cosmetice „home-made” sau „self-made”, acest gel este un bun produs cu care puteți începe: este ușor de preparat, rezultatele sunt foarte motivante pentru a încerca și alte produse, iar per total aveți siguranța că folosiți numai ingrediente naturale care vor oferi tenului vostru totalitatea beneficiilor lor.

Până la următorul post, zâmbiți, face bine la ten! :)
Alex.

No comments: